RSS

Najib dan Pemimpin UMNO Sebenarnya Sudah lama SESAT

02 Mar

Oleh: Adi Jagat

Hairan juga dengan sebahagian ahli PAS apabila mempertikaikan Najib menghina Ikhwan Muslim dan Yusof Qardawi seolah-olah baru sekarang mereka mendengar Najib dan pemimpin UMNO menghina ulama. Sedangkan sudah berpuluh tahun lamanya pemimpin UMNO sejak zaman Mahathir menghina syariat Allah, menghina sunnah Nabi dan ulama-ulama.

Masih lupakah kita dimana Mahathir dan pemimpin UMNO lain telah memfitnah enakmen Hudud kerajaan Kelantan dulu dengan mengatakan bahawa itu adalah hudu PAS bukanya dari Allah.

Apakah PAS sendiri mereka-reka undang-undang tersebut sedangkan rujukan yang dibuat adalah dari Quran, Hadis dan Ijtihad ulama?

Pemimpin UMNO sanggup menghasut rakyat supaya menolak enakmen tersebut yang secara langsung menolak hukum Allah seperti dinyatakan dalam Quran yang juga merupakan salahsatu dari rukun iman iaitu percaya pada Quran?

Menolak satu dari enam rukun iman bukah kah murtad jadinya? Kerana kejahilan dan ingin menjaga hati puak Yahudi, mereka putarbelitkan isu enakmen itu. Mereka lupa, sekiranya enakmen hudud itu sengaja direkacipta oleh PAS (bukan dirujuk dari Quran dan Hadis) kemudian PAS katakan bahawa ianya bersumberkan Quran, maka semua pemimpin PAS, pihak yang membuatnya dan meluluskanya, menyokongnya adalah termasuk murtad juga?

Apakah UMNO ingat untuk membuat enakmen Hudud itu kerja suka-suka sebagaimana UMNO suka-suka menghina syariat Allah dan Sunnah Nabi? Jika di zaman Khalifah Umar dahulu, golongan seperti Mahathir, Najib dan puak-puak UMNO sudah lama diistiharkan perang dan dipancung leher seorang demi seorang.

Bukankah menghina hukum Allah, Sunnah Nabi dan ulama itu termasuk dalam hukum MURTAD? Siapa yang berani mempertikaikan hukuman ini? Jika ada yang berani mempertikaikanya juga termasuk murtad.

Mereka ini memperjuangkan dasar “Assobiyah” yang Nabi sendiri tidak akan mengaku umat di akhirat kelak. Assobiyah Sabda Nabi adalah bermaksud “mereka yang membantu kezaliman”. Tolak syariat Allah adalah termasuk dalam kezaliman. Kezaliman UMNO sudah diketahui ramai, Cuma mereka bernasib baik hidup dizaman ini, jika mereka hidup di zaman Saidina Umar dahulu, mereka pastinya sudah dibilas dengan mata-mata pedang.

Jangan pelik dengan ramainya tokoh agama yang menyertai UMNO, mereka semuanya adalah syatan-syatan bisu yang bertopengkan manusia. Bukankah Allah sudah nyatakan dalam Quran bahawa akan terdapat ulama yang masuk neraka dalam keadaan perut terburai kerana demi poket, demi kuasa, demi wang dan harta, mereka sanggup bersekongkol dengan golongan zalim dan menyembunyikan kebenaran.

Inilah dia antara yang berada dalam UMNO sekarang. Sedangkan nabi sudah memberi amaran bahawa manusia akan bersama dengan siapa yang mereka cintai, taat dan patuh ketika di dunia semasa di akhirat kelak. Jika bersama golongan zalim, maka bersamalah mereka ke neraka kelak.

Oleh kerana hati sudah buta, maka kebenaran mereka katakana kebathilan, dan kebathilan mereka anggap kebenaran. Hiduplah puak UMNO ini dalam keadaan “Istidroj” selama-lamanya iaitu hidup dalam keadaan disesatkan oleh Allah.

Semua ibadah hanya sia-sia belaka. Mereka semua telah terpengaruh dengan bisikan syaitan dan yahudi. Kita yakin sekiranya Yahudi datang dan memberikan RM1juta seorang kepada semua puak UMNO, kita akan lihat akan berbondonglah puak UMNO ini mengikut Yahudi. Kerana tanpa wang pun kini UMNO telah berakhlak seperti Yahudi dan mengikut telunjuk puak yang dilaknat Allah dan Rasul itu, apatah lagi jika ditaburkan wang yang sudah sememangnya hidup dan mati puak UMNO kerana wang, harta dan kuasa.

Kita tidak nampak langsung akan keinsafan akan pemimpin dan pengikut UMNO ini untuk bertaubat, malahan apa yang berlaku mereka makin tambah sesat dan bongkak mencabar hukum Allah serta melakukan berbagai maksiat,kemungkaran dan kezaliman lagi. Sahlah mereka ini “Istidroj” dan warisan puak Abdullah bin Ubai. Wallahulam.

 
Tinggalkan komen

Posted by di 2 Mac 2011 in PRK KERDAU, PRK MERLIMAU

 

Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: