RSS

Awas!!Muka 49 Orang Ni Dicari Polis.Cek Muka Korang Tersenarai Tak?

04 May

Phak polis harini mengeluarkan gambar-gambar 49 muka wanted dalam program bersih 3.0 baru-baru nih.Muka-muka wanted ni dituduh melakukan keganasan dan provokasi terhadap anggota polis.(Berita Penuh Disini)

Dan senarai 49 orang ni katanya bukan ini saja tapi akan ada lagi senarai lain yang akan dikeluarkan dari semasa ke semasa.

Kalau ikut FreemalaysiaToday depa-depa ni adalah suspek kepada berbagai jenayah di bawah panel code termasuk melanggar arahan polis dan riot.

Polis nak muka-muka wanted ni supaya serah diri ke balai polis yang berhampiran dan sapa-sapa yang ada maklumat pasai muka-muka wanted tu supaya juga bagi maklumat tu di balai polis berhampiran.

Cumanya kalau tengokkan ke gambar macam kat bawah ni, gambar tu pada aku tak cukup jelas untuk betul-betul boleh dikenalpasti kecuali beberapa gambar yang agak sikit jelas. Taktau la pulak kalau polis ada alat yang cukup canggih yang boleh padankan gambar yang kabur tu dengan rupa sebenar.

Kalau tanya aku, bagi individu-individu yang rasa macam nak serah diri, sebelum serah diri ke balai polis berhampiran lebih elok pi hubungi dulu peguam Bersih 3.0 untuk dapatkan khidmat nasihat.

Huh!Nasib baik muka aku tak tersenarai dalam muka-muka wanted nih.Kalau tak naya aku.Sapa nak jaga anak bini aku.Kahkahkah
 
Tinggalkan komen

Posted by di 4 Mei 2012 in BERSIH 0.3

 

Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: